|
کوی دوست
من ای صبا ره رفتن به کوی دوست ندانم **** تو می روی به سلامت سلام من برسانی
| ||
|
جنتلمنهای پشت میز مذاکره، همان تروریستهای فرودگاه بغداد هستند" را به تصویر کشیده است.
اینکه رهبر انقلاب در نماز جمعه فرمودند جنتلمن های پشت میز مذاکره همان تروریست هایشان هستند، یک سخن صرفا زیبا یا احساسی نبود بلکه عین واقعیت است: ⚫ 20 سال از *جنگ و نسل کشی* صربها علیه مسلمانان بوسنی *درقلب اروپا گذشت*. جنگی که در آن *300 هزار مسلمان شهید و 60 هزار زن و دختربچه را به زور ربودند، و یک و نیم میلیون نفر ناچار به مهاجرت شدند.....بقیه در ادامه مطلب ادامه مطلب [ سه شنبه ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ] [ 4:29 ] [ مسافر🍃 ]
💠هر چه فریاد دارید بر سر #آمریکا بکشید ما با فریاد، محمدرضا شاه را بيرون کردیم. شما خیال می کنید با تفنگ بیرون کردیم؟ با فریاد، با «اللَّه اکبر»! این قدر «اللَّه اکبر» بر مغز این ها کوبیده شد که خودشان را باختند و فرار کردند. از این مملکت رفتند.مسلمین باید فریاد بزنند، گمان نکنند که فریاد و شعار فایده ندارند. خیر، شعار فایده دارد، اما اگر همه فریاد بزنند. فریاد منِ تنها هیچ چیز نیست. فریاد یک محله، یک شهر هیچ چیز نیست.ما باید هرچه فریاد داریم، به سر این ها بزنیم.هرچه فریاد دارید، بر سر آمریکا بکشید.
«شهادت» يعني رسيدن تشنه به آب، رسيدن عاشق به معشوق، رسيدن رهرو به مقصد و در يك كلام رسيدن انسان به خدا. فرازی از وصیتنامه شهید علیرضا مقدم سليمي
ادامه مطلب [ پنجشنبه ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ ] [ 18:31 ] [ مسافر🍃 ]
[ شنبه ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ ] [ 8:24 ] [ مسافر🍃 ]
🔴چراپرچم آمریکا را آتش میزنیم؟ 🔰میگویند چراپرچم آمریکا را آتش میزنیم؟میگویند پرچم نماد مردم آن کشوراست و به مردم آن کشور برمیخورد وازدست ما ناراحت میشوند. 🔺برایم سوال است که وقتی انسانهای بیگناه زیادی در جهان به دست دولت جنایتکار آمریکاو باپرچم آمریکا کشته میشوند،چرا به مردم آمریکا بر نمیخوردو آنها ناراحت نمیشوند. 🔺 برایم سوال است وقتی آنها به ناحق یک کشورمظلوم را تحریم وتمام دنیارا موظف به اجرای آن تحریم میکنند،تحریم هایی که جان انسان های زیادی رامیگیرد، تحریم هایی که خلاف هرگونه انسانیت است،چرا به مردم آمریکا برنمیخوردو آزرده نمیشوند. 🔹شهید دانشگر چه قدر به جا گفته است: درد را انسان بیهوش نمیکشد. 🔹 مطمئن هستم مردمی که دربرابر اینهمه ظلم وستم بی تفاوت هستند ودرد نمیکشند،باآتش کشیده شدن پرچمشان هم آزرده ودردمند نمیشوند. 🔹درد را انسانهایی میکشند که در معرض همه ی این ظلم هاوستم ها قرار میگیرند، انسانهایی که دربرابر چشمها یشان عزیزترین عزیزان خودرا به فجیع ترین شکل ممکن ازدست میدهند و هیچ کاری ازدستشان برنمی آید وتنهاترین راه ممکن برای ابراز خشم خود را آتش زدن پرچم ظالمان میدانند که شاید ایگونه کمی آرام شوند وبتوانند خودشان را قانع کنند که کاری کرده اند. 💢ای پرسشگران، اگرشماهم دردنمیکشید لااقل نمک به زخم دردمندان نباشیدوبه آنهادرد دیگری اضافه نکنید. به امیدروزی که همه ی مردم جهان حتی مردم آمریکاهم دردبکشند ونمادهای ظلم به انسانیت را به آتش بکشند.
ادامه مطلب [ سه شنبه ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ ] [ 16:3 ] [ مسافر🍃 ]
|
||
| [قالب وبلاگ : تمزها] [Weblog Themes By : themzha.com] | ||