|
کوی دوست
من ای صبا ره رفتن به کوی دوست ندانم **** تو می روی به سلامت سلام من برسانی
| ||
|
🔺به یاد شهدای مظلوم کربلای۴ ✨در ذهنم چشمانم را می بندم،دستهایم را در پشت سرم با سیم خاردار بسته تصور می کنم..نفسم را لحظه ای حبس می کنم سی و دو سال از عملیات کربلای چهار می گذرد،عملیاتی که توسط آواکس های آمریکایی لو رفت .. ✨اما امسال فهمیدم لو رفتن عملیات و اعتماد به کدخدا چه معنایی دارد؟ عملیات کربلای ٤ که توسط آواکسهای آمریکائی لو رفت تا غواصان دریادل ما بعد دستگیری با دستان بسته زنده به گور شوند. ✨بعد از ۳۰ سال در خان طومان پهبادها جای آواکسها را برای کدخدا گرفتند و باعث سقوط خان طومان و شهادت ببرهای سپاه مازندران شدند. ببرهائی که مردانه ایستادند تا از حرم عمه سادات دفاع کنند. تا شهزاده سه ساله دیگر سیلی نخورد. سقوط خان طومان و فرجام برجام هر دو بر اثر غفلت سیاسی و دلخوش کردن به مذاکرات و توافقات با دشمن واقع شد. دشمنی که در طول تاریخ چند صد ساله همواره ثابت کرده , قول میدهد تا عمل نکند. تعهد نامه می نویسد برای عمل نکردن آنچیزی که امضاء کرده است. 👈همچنانکه اگر هوشیار باشیم و به خدا اعتماد کنیم حلبها آزاد خواهند شد و خرمشهرهای دیگری در راه خواهیم داشت. [ یکشنبه ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ ] [ 11:25 ] [ مسافر🍃 ]
|
||
| [قالب وبلاگ : تمزها] [Weblog Themes By : themzha.com] | ||