|
کوی دوست
من ای صبا ره رفتن به کوی دوست ندانم **** تو می روی به سلامت سلام من برسانی
| ||
|
العبد بهجت عارفان✨ چرا اهل تسنن بوسیدن ضریع و توسل به اولیای الهی را شرک میدانند؟ هیچ اشکالی ندارد فقط برای عرض ارادت و مودت است.پس در اعمال حج به دور کعبه طواف میکنند مگه کعبه از سنگ نیست اینکار واجب وسنت پیامبرص است و چراخودشان استلام حجرالاسود وتقبل و بوسیدن و تبرک به آن میکنند؟ مگر حجر سنگ نیست ✨✨ 🍃"هکَذا وَرَدَا" این شریعت است🍃 💫ائمه علیه السلام وما"یُطاعُونَ وَیَعصَونَ" پ.پ.ص.۱۹۷
[ جمعه ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ ] [ 11:56 ] [ مسافر🍃 ]
|
||
| [قالب وبلاگ : تمزها] [Weblog Themes By : themzha.com] | ||