|
کوی دوست
من ای صبا ره رفتن به کوی دوست ندانم **** تو می روی به سلامت سلام من برسانی
| ||
|
🌿💦#باخدا
🌼رابطه کنترل چشم و نماز🌼 آیت الله جاودان: 🍃 اولین عامل بهم ریختگی حضور قلب چشم ماست. 🍃 چشمی که همه چیز را می بیند، هر شخص، زن و مرد، هر عکس، هر فیلم، نمی تواند نماز خوبی بخواند. 🍃اگر بتوانید چشم خودتان را کنترل کنید، انشاءالله نمازتان بهتر می شود. 🍃اگر بتوانید چیزهایی که خدای متعال راضی نیست نگاه نکنید، البته بطور جدّی می توانید نماز بهتری داشته باشید. 🍃 اگر تمام رفتار و اعمال آدمی با حساب و کتاب باشد ، نمازش درست خواهد شد. [ یکشنبه ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ ] [ 2:4 ] [ مسافر🍃 ]
|
||
| [قالب وبلاگ : تمزها] [Weblog Themes By : themzha.com] | ||